Post in evidenza

Avverbi, Diverbi e sentimenti...

sabato 16 novembre 2019

Quanno me sceto…

Quanno me sceto…

Quanno me sceto,
ca spisso ‘int’a nuttata me succede,
primmo ‘e mettere
nu pede pe terra
te penzo e sento ‘ncuorpo
‘a voglia ‘e stà cu te,
a guerra attuorno
comme ‘ancora succede
ormaie d’‘e primme juorne.

Te voglio bbene,
ma tu ca nun vuò perdere
me faie ardere
comme a nu cippo
ca nun se fa brucià
d’’a freva toia.

Anema ‘e tutt’’e muorte ‘mparaviso
me salvo
ca nascette cu ‘a cammisa
e tengo na passione ‘e vulé bbene
a chi nun me vò bbene
e me vò accide.

Si nun ce cride,
‘un è capito niente
e rieste ancora e sempe indifferente
quann’io campo
pe fatte mie
ma pure ‘e tuie
ca po’ me trovo ‘ncuollo.

M’’è miso a muollo
e ce stongo ‘a quanno
tenevo quinnice anne.

Famme ‘o piacere,
a me ca so’ sincero,
si me vuò bbene,
si no lasseme stà
si nun è overo.

‘O riesto m’’o faccio a modo mio,
tanto si ttu ca cride a Ddio
mentr’io penzo a Maria
c’’o mettette a munno
e a tutte ‘e sufferenze ca patette
pe nun ‘o fà fà fà
‘a fine ca facette.

Gioacchino Ruocco
17.11.019            Ostia Lido

Nessun commento:

Posta un commento